15 Mayıs 2012 Salı

Teşekkür Ederim Allah'ım



Bir Gül aldim elime
Görmem icin Göz verdin
Koklamaya Burnumu,
tutmam icin El verdin.

Tesekkür ederim Allahim
Seni cok seviyorum Allahim

Tesekkür ederim Allahim
Seni cok seviyorum Allahim

Sen Ganisin, sen Rahimsin
Sen Kerimsin Allahim
Sen seversin, sevilirsin
Sen tek birsin Allahim

Bir Gül aldim elime
Görmem icin Göz verdin
Koklamaya Burnumu,
tutmam icin El verdin.

Tesekkür ederim Allahim
Seni cok seviyorum Allahim

Annecigimin sesini
Duymaya Kulak verdin
Ondan Dua ögrendim
Söylemeye Dil verdin.

Tesekkür ederim Allahim
Seni cok seviyorum Allahim

Aramalar: Minik Dualar – Teşekkür Ederim Allah’ım sözleri , Minik Dualar – Teşekkür Ederim Allah’ım şarkı sözü, Minik Dualar – Teşekkür Ederim Allah’ım şarkısı,Teşekkür Ederim Allah’ım Klibi, Minik Dualar – Teşekkür Ederim Allah’ım şarkısını dinle hakkında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails