24 Ekim 2009 Cumartesi

Osman Öztunç Şiir - Bozkurt Yurdunda Çakalların işi Ne izle Osman Öztunç Video Kliplerini seyret


Osman Öztunç Şiir - Bozkurt Yurdunda Çakalların İşi Ne siirini izle dinle pkk ya okuduğu şiir seyret mp3 olarakta dinle mutlaka.

BOZKURT YURDUNDA ÇAKALLARIN İŞİ NE ?
Size size selam gönderdi kırk yiğidiyle Kürşad
Sizden haber bekliyor yüz milyon; İmdat! İmdat!
Hala hala tevekkülde mi kararlısın yoksa?
Sükût neyi halleder, yaran oyuk oyuksa?

Dağdan bağa inenler, yoluma kül döküyor
Benim ayak izlerim taşralı gözüküyor
Farkına yeni vardım,farkına yeni vardım,ben suçluymuşum meğer!
Otağımda cellâtlar... Kaçmak!.. Bu neye değer!

Suçluyum,suçluyum hainleri gözlerinden tanırım ben
Bir intizar dinledim bu toprağın kalbinden

O ses der ki bana, o ses der ki bana: -Ey oğul, yazıklar olsun sana!
Mezarımı kirleten, şu mahlûka baksana!
Baktım baktım, düşmüş hainler gafillerin peşine
Dedim Bozkurtların yurdunda, çakalların işi ne?
Osman Öztunç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails