12 Aralık 2008 Cuma

Fethullah Gulen Hoca - Bamteli - herkul.org

herkul.org bamteli 18-02-2008 tarihli ( insi Seytanlar ) Fethullah Gülen Hoca-Bamteli(insi Seytanlar ) Fethullah Gülen Hoca-Bamteli izle


M.Fethullah Gülen Hocaefendi Vaazlarından en güzeli EFENDİMİZ KONULU VAAZ VE SOHBETLERİNİ M.Fethullah Gülen Hocaefendi Vaazlarında ben şahsen buldum. Bütün abilere ve ablalara faydalanma Duası ile.



fethullah gülen Hocaefendiye fethullah cılar, fethullah gulen grubu gibi c lar cular yakıştırması yapanlara hoca efendi nin cevabı çok manidardır. nur cemaat mensubu olmak ve nur cemaatinin izmir deki doğuş yıllarında bulunak isterdim. Sevgili Hocam amerika hasretinizi Tüm Hizmet insanları kalplerine basmış sizleri beklediğine inanıyorum. Kardeş lerin ögrencilerin olan senden eğitim yuvaları sayesinde tolerans dahil tüm güzellikleri zaman la ögrendik. istanbul da öğrencilik günlerimde fgulen şiirler ve fgülen sohbetleri ni bir kaç kez dinlemiştim. sızıntı Dergisi ve Zaman Gazetesinide o dönemde almataidim. Eserlerinden Kırık Mızrap, Sonsuz Nurdaki içerik olan: mekke, medine, kabe, hac, zekat, namaz, kuran, kur-an, hadis, ayet, hz. Muhammed din hayatından çok güzel örnekler vermizşin. Sana Şükran ve Hürmetlerimi Sunuyorum. Seygili Hocam.

2 yorum:

  1. sizden Allah razı olsun büyüğümüzün bu sohbeti bana bizzat canlı olarak dinlemek nasip olmuştu o tarihlerde amerikada yanında olmak nasip oldu ama o günleride sayenizde hatırlamış oldum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. çok güzel anlatıyorsunuz hocam Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails